annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Tredje, fjärde och femte praktikdagen

Kategori: Gullspångs Handelsträdgård

Har varit dålig på att uppdatera här på bloggen. Veckorna på praktiken gick så fort och jag har varit väldigt trött på kvällarna. Under första veckan så gjorde jag mycket arrangemang och nivåbuketter. Det övade jag på och det är svårt att få ihop, speciellt när man ska binda ihop buketten=) Har planterat en del också och självklart stått i kassan. Här kommer lite bilder från dagarna.
 
 
 
 
 
Och här är Annelie´s lilla Elvis..
 
 
Och det finns även 6 lovebirds..mor och far samt 4 barn..
 
 
 
 
Fick med mig en fin bukett med hyacinter på fredagen
 
 
Helgen var lugn men då det är så bra och jag trivs så längtade jag efter måndagen.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: