annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Nytt jobb, kalasdag och första advent

Kategori: Allmänt

Nu har jag jobbat 3 dagar på mitt nya jobb och jag trivs jättebra. Kul när man känner att det klaffar med sin arbetskamrat. Det va ett måste för att jag skulle få jobbet att allt känns bra mellan oss, vi jobbar ju väldigt tätt inpå varandra varje dag. Och så skönt med fasta tider och varannan vecka slutar vi runt 14 och den andra veckan runt 15. Tar runt 30 min med pendlig hem så det blir inte senare för barnen att vara på dagis heller. Oroar mig lite inför vintern dock, för jag gillar inte att köra bil på vintern :(
 
Vad har hänt annars då? Jo Gabbe hade kalas i lördags! 7 stycken livfulla pojkar i2 timmar. .kan säga att man va lite mör nör alla åkte hem :) men vi hade så kul och gabbe va så nöjd med sitt första kalas, även om kalas sakerna inte kom jag beställde så vi fick hänga på låset till Toy's r Us för att införskaffa allt! Tur han inte är kinkig, istället för Planes oblat på tårtan valde han flaggor :)
 
 
 
Och igår va det första advent och jag blev riktigt nöjd iår med advents ljusstaken ( arna ) lila såklart ;)
 
 
 
Inatt vaknade jag kl.02 och kunde inte somna om så jag har varit vaken sen dess och är ganska mör nu kan man säga! 
 
Väntar så på barnens syskonkort ♥ 
 
 
Nej nu ska jag mysa lite och ta lite kvällsmat. Ha det bra mina vänner ♥
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: