annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Födelsedagsfirande

Kategori: Allmänt

Jaha..då har man blivit ett år äldre. Ingen större grej men visst är det kul att bli lite firad...Spenderade fm med ett besök på kvinnomottagningen i KGA. Grattis till mig lixom =)
 
Jag har ju redan fått lite småsaker av mor i förskott, som en fin matta och en ljus"lampa"
 
 
 
 
men detta va lite jag fick igår
 
 
Och en supergod tårta 
 
 
 Så idag är man 37 år =)
 
Annars har det inte hänt så mycket här. För några veckor sedan var vi med barnen på Mimmi och Musse show i Linköping och det var en succé.
 
 
Så nu har vi även bokat Disney on Ice 2014  * PARKETT RAD 1 * =) 
 
Sen har det ju hänt en stor sak här oxå..gumman har tappat sin första tand =) och ja tandfeén kom hit oxå
 
 
Även om jag mestadels går hemma, arbetslös så händer det inte så mycket =) man hamnar i en bubbla där man inte har lust att göra direkt nånting. Just nu önskar jag mig inget hellre än ett heltidsjobb så man kan gå runt ekonomiskt varje månad och inte ständigt oroa sig för pengar. Som det är nu så oroar man sig ständigt.
 
Som varje höst/vår så tas det kort i skolan. I år har det tagit lång tid att få dem men i fredags kom min lilla tjejs kort och hon är gudomlig som vanligt =)
 
 
Hoppas nu att gabbes kort kommer vilken dag som helst! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: