annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Klipptid och slappardag

Kategori: Allmänt

Idag hade jag klipptid på morgonen så det va bara att få på barnen kläder och åka iväg. Jesper jobbar idag så de fick allt bli med.Gabriel tyckte nog att det blev lite långtråkigt efter ett tag men IdaLi fick lite mersmak så snart hoppas jag på en page på henne =) Jag vet inte riktigt hur jag ska ha mitt hår ,för jag trivs ju i kort hår. Men nu klippte jag ihop håret lite för att kunna spara ut det till en snygg page..förhoppningsvis iaf =)
 
Jobbade i måndags på Gabbes födelsedag och det var inte kul alls =( första året va det jag var borta. Men de klarade sig bra utan mig fast jag längtade ihjäl mig hela dagen!
 
Ja julen har ju varit här också och barnen badade i stort sett i paket..vi satt hela juldagen och byggde lego..
 
 
 
 
Vi vuxna köper inte julklappar till varandra har vi sagt men man vill ju iaf köpa nåt =) jag köpte en fin ram till Jesper och jag fick.....
 
 
Så glad och nöjd =)
 
Mycket har hänt och det har blivit fotat så här kommer ett litet collage på händelser under sista tiden--allt från lucia till julgalan..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
God Fortsättning!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: