annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Nu kan det bara bli bättre

Kategori: Allmänt

Alla har vi våra upp och ner dagar och idag är det en sådan. Man hamnar i en dipp som är svår att ta sig ur. Jag vill ju inte vara här jag vill ju må bra. Men det har varit mycket och det här med jobb och pengar det kan nog knäcka den starkaste. Att inte veta när man ska jobba, inte ha fasta dagar, att tro att man ska få mer jobb, kommer vi gå runt,snart jul, ja tankarna och oron finns där konstant. Huvudvärk, hjärtklappning, yrsel, oro ja det är lite av det jag känner av varje dag. 
 
Men jag hoppas på en vändning,och det snart! Jag har ju som sagt skickat in om F-skatt och är ju i start groparna att starta min alldeles lilla egna firma. Med blommor och inredning etc. Har min flyer klar och så här kommer den att se ut
 
 
Vad tycker ni??
 
 
 
 

Kommentarer

  • Marléne säger:

    Absolut tär det på hela ens väsen av att vara arbetslös och ha dåligt med pengar. Folk tjatar om att man inte ska oroa sig för det löser sig... jajemen lättare sagt än gjort! Men jag har hört att du fått dig ett nytt arbete :) Grattis till det! Och din flyer ser fantastisk ut, gillar att den matchar dina visitkort! :) Kämpa på tjejen! kramar

    2013-11-19 | 13:21:19
  • Josephine säger:

    Åh vad spännande med företaget! Hoppas det går bra. Skulle vara roligt att få läsa mer om det, vad är det du ska göra? Lycka till i alla fall!

    2013-12-02 | 21:07:09
    Bloggadress: http://tistelpion.blogspot.com

Kommentera inlägget här: