annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Nu jäklar!!

Kategori: Allmänt

Varför ska det vara så svårt att ta tag i sin vikt? Jag har ju som sagt ff graviditets kilon kvar på kroppen pga att ryggen har strulat så mycket. Nu är ju den mycket bättre så då är det ju bara att ta tag problemet..eller?? Nej det e ju inte BARA. Man tampas med mycket annat och jag har väldigt svårt att fokusera på saker om det blir för mycket. Men nu känner jag att mitt fokus börjar att komma tillbaka och jag vill verkligen ner i vikt,jag mår inte bra nu och man ska ju vara rädd om sin kropp,man ska ju ha den hela sitt liv =)
 
Nu när jag börjat jobba i Hallsberg så har jag kommit fram till att börja motionssimma. Bra för musklerna och avslappnande. Måste bara köpa mig en baddräkt =) Sen har vi ju faktiskt ett hemmagym i källaren så det ska jag oxå börja köra på. Började gå ut på promenader men sen hände nåt med min lilltå ,fick värsta knölen så det har jag fått lägga ner ett tag.
 
I måndags var det avslutning på gympan och jisses vad duktiga barnen är, såå stolt mamma jag är.
 
 
 
 
 Imorgon är det redan Torsdag, hua vad veckorna går fort. Men det gör inget alls =) då kommer ju sommaren snart.
 
För 3 veckor sedan började vi med Icas Matkassen. Och herregud vad mycket god mat den innehåller. Den kan jag verkligen rekommendera.
 
Nej nu måste jag försöka sova, ska ju upp om 7 1/2 timme =)
 
Måste bara visa sällskapet jag och Ida-Li hade när vi gick kvällspromenaden med Gizmo igår =)
 
 
Dem 3 musketörerna!!
 
Nattinatt/ A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: