annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Saknad

Kategori: Allmänt

Säger det igen, men guud vilken fin sommar vi har haft.Önskar bara att det varit annorlunda på många vis. Det är inte bara pengar det varit fattigt på under sommaren. Jag undrar lite vad som hänt,och är det bara mig det beror på? Sen att jag har mått piss hela sommaren och inte orkat tagit itu med vissa saker har inte gjort saken bättre. Det som jag är otroligt glad över är att mina florist brudar hör av sig för att fråga hur allt är och hur jag mår och syster yster! LOVE U !! 
 
Då jag varit dålig med bloggandet så kommer lite bilder istället
 
 
 
 
 
 
En underbar dag med fiske och mycket skratt och bus =)
 
 
Egokort på toa ( och nej ingen av oss gjorde några behov just då ) =)
 
 
Den vanliga satsen med svartvinbärssaft gjorda enbart på bladen..japp det går och det blir såå gott!!
 
 
27 grader i poolen ... underbart!!
 
 
Ett glas rött har slinkit ner nån gång =)
 
Satt och tittade på bilder och hittade detta kortet på mig när jag hade kort hår..saknar det..
 
 
Har lite ångest..vet inte OM jag ska klippa mig..
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: