annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...VĂ€lkommen !

Morsdag

Kategori: AllmÀnt

Ja denna underbara morsdag! Hur trevlig och mysig som helst blev dagen. TĂ€nk detta tisslande och tasslande innan barnen kommer med sina presenter 💖

Jag fick ett jÀttefint halsband och armband och en chokladask och vÀrldens finaste kort som Ida-Li skrivit helt sjÀlv





Vi firade ju sjÀlvklart min mor oxÄ och till henne hade jag köpt en jÀttefin "Mamma" lykta och ett fint orkidee arrangemang.



Mamma bjöd ju sjÀlvklart pÄ tÄrta oxÄ :) den godaste av alla tÄrtor.



DÄ jag fick bestÀmma vad vi skulle hitta pÄ sÄ beslöt jag mig för att vi skulle Äka till Lek & Bus landet :) vissa önskemÄl frÄn barnen sÄ klart ;) dÀr körde vi fullt ös!

MatstÀlle fick jag oxÄ bestÀmma och dÄ blev det Wild West Steakhouse. De serverar ju den godaste maten enligt mig!



Ribs med entrecote och tillbehör! Mumsigt vÀrre och orkar man inte sÄ fÄr man doggy bag. Perfekt!

En helt underbar dag med mycket kÀrlek !

/ Kramar

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: