annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Måndag

Kategori: Allmänt

Tänk vad fort helgerna går..men å andra sidan så går ju veckorna jättefort! Helgen har varit lugn, i Lördags var vi och gratulerade Jespers syster Maria som fyllde 40 år. Alltid lika kul att träffas, synd att det blir så sällan bara. Jag tog ingen bild men denna tog Jesper och det visar ju syskon kärlek på hög nivå ;)
 
 
Vi kom hem precis lagom till Melodifestivalen och andra chansen. Sicken tur att Robin gick vidare, hans låt är såå bra tycker jag. 
 
Söndagen bestod av plugg...har ett prov på Torsdag som jag är väldigt nervös över. Och det är svårt också, jag har tränat lite men det känns som om inget fastnar =(
 
Vi passade även på att åka till Macdonald´s för söndags lunch och det är ju lika kul varje gång =)..och gott!! Sen tog vi en sväng in till Örebro och åkte runt, Ida-Li älskar alla hus därinne =)
 
Sen var denna helg över.
 
Idag fyller mitt hjärta år !! Det blir att fira lite ikväll med familjen men blir lite mer festligheter på lördag. 
 
Nu sitter jag och bloggar lite men har även alla papper till provet framför mig..herregud!! Idag hämtar Marléne mig och Caroline vid pressbyrån för vi ska iväg och fixa lite krukor till UF-mässan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: