annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Begravningsdekoration

Kategori: Begravningsdekorationer

Japp idag fortsatte jag med min begravningsdekoration och tjejerna fixade med vår monter. Har inga bilder inifrån klassrummet då jag var inne i min dekration, men det kommer imorgon. Så här blev iaf min dekoration som både jag och Fredrik var nöjd över.Lite små justeringar och några saker att tänka på till nästa gång men fick ett bra omdömme på den. Och jag är jättenöjd =)
 
 
 
 
Ja en helt klart lyckad dag! 
 
Nu sitter jag och pluggar till Britt-Marie´s prov på torsdag och jag börjar bli liite smått trött, lätt att bli det efter 3 timmar i växternas värld! Som tur är har jag Tuss som hjälper mig iaf =)
 
 
Nu är det nog snart dags att sova....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: