annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Redan uttråkad

Kategori: Allmänt

Oj vad långtråkigt jag har på dagarna! Försöker sysselsätta barnen så gott det går men emellanåt men det känns ändå. Och att inte veta om man får några pengar heller,det tar på en. Gabriel cyklar som en tok här hemma då han lärt sig cykla utan stöd hjul. Han e duktig min lilla kille!
 
Idag ska vi försöka få upp poolen jag var inne och köpte igår, så bada får de nog inte göra idag =) då fryser dem ihj'äl. Jag vill köpa en pool värmare som finns men vi får se hur det blir med det =)
 
Ha det gott/
 
 

Kommentarer

  • Marléne säger:

    åhhh jag är oxå redan uttråkad! hade gärna gått i skolan en vecka till och binda buketter enbart =) Nej det där men pengarna tar kål på en. hoppas det ordnar sig för dig. kram på dig!

    Svar: Ja det är skit men nu håller de iaf på och kollar. Hade 1-2 veckors väntetid bara så jag hoppas det går fort.kram
    AnnSophie Bergqvist

    2013-06-11 | 11:01:10
    Bloggadress: http://marlenesoderstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här: