annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Onsdag

Kategori: Allmänt

Ja vad skulle man hitta på idag? Jag hade ju varit till Gullspångs Handels trädgård igår för att köpa blommor till mina blomlådor, men de hade inte så fina lobelia, så vid lunch tiden tog jag barnen och mormor och drog till Örebro. Inne på k-rauta hittade jag precis vad jag ville ha, dock inte till mina blomlådor
 
 
 
Tyvärr har vi ju ingen altan så det får bli ett annat år =( Barnen hittade oxå nåt de ville ha =)
 
 
Vi var inne i 4 butiker men ingen hade lobelia, jag höll på att bli tokig! Vi tog en paus och åt lite mat
 
 
 
Jag var såå irriterad när vi skulle åka hem..inga blommor som jag skulle ha nånstans! Tog "bakvägen" över Kumla hem och precis utanför Marieberg så låg det en trädgårds handel och där svängde jag in. Vad skådade mitt öga? Fullt med lobelia blommor och 10 st för 49 kronor. Kunde inte blivit bättre. Jag köpte 30 cerisa plantor haha..perfa!
 
Nu hade jag lite att göra framför mig 
 
 
Jag avslutade med ett glas Rosé och njöt av den fina kvällen
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: