annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

MorsDag

Kategori: Allmänt

Idag är det alla mammors dag..tänk att man är mamma =) det är det bästa som finns! Jag gick upp tidigt så nån frukost på sängen blev det inte =) men fick i present att jag och jesper skulle ut och äta och sen gå på bio...själva..det är inte för ofta kan jag säga,flera år sedan vi va ute nu. Det är lätt att glömma bort varandra när man har full fokus på barnen. 
 
Men innan vi åkte så satte jesper upp våra fina markiser, det blev såå bra
 
 
 
Sen bar det iväg, Jesper hade bokat bord på Wild West Steakhouse och en stilig snubbe välkomnade oss =)
 
 
Den lilla menyn
 
Japp,maten kom in och det va inte lite kan jag meddela
 
 
Gudomligt gott..och mycket mat..men inga problem, fick en låda att lägga maten i som vi inte orkade =)
 
Rekomenderar verkligen detta ställe, men det kostar lite men det är det värt! Innan bion så åkte vi runt lite och vid ett rödljus såg jag denna frisör
 
 
Såå kul skulle det bli att gå på bio..och inte vilken bio som helst
 
 
Åhh, dem är ju såå bra ..och Vin Diesel..mums..sorry jesper..haha..kanonfilm..
 
Tack älskling för denna underbara dag!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: