annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Förberedelser

Kategori: Allmänt

Ja snart har vi en 6 - åring i huset..dvs den 4 Juli. Mycket förberedelser inför det FÖRSTA barnkalaset och det är STORT för min "lilla" snutta. Men jag tror jag har läget under kontroll iaf =)
 
Presenter har inhandlats och jag hoppas hon blir glad för det hon får, men allt är ju Monster High som hon önskar sig så jag kan inte tro nåt annat. Lite av detta får hon iaf :
 
     
 
 
 
 
Och en matta blir det oxå men den är inte Monster High =) 
 
Har börjat fixa iordning Ida-Li´s rum lite. Målat över Gabbes färger han hade och då ville hon ha sitt namn i Monster High bokstäver =) så det var bara att googla och sätta igång och måla. Sen ville hon även ha Logo från monster high så det håller jag på med nu. Återkommer med bilder när det är klart.
 
Även om det varit lugnt sen skolan slutade så har det hänt lite hemma iaf. Ida-Li var på avslutning med sin dagisklass då hon nu flyttar till andra sidan av dagis och börjar förskoleklass i höst,stor tjej jag har 
 
 
Poolen vi köpte har blivit väl använd även om vädret varit sådär..
 
 
I fredags kom min syster Lena hit och hon sjöng så fint för mig och min examen =) jag som inte tagit studenten tyckte att detta var mäkta stort =) fick en liten påse och gissa om jag blev glad när det var ett armband från Maria Montazami´s kollektion. Jag bara älskar henne!!
 
 
Jag bara älskar texten..
 
 
Har målat lite bokstäver och blev klar med dessa som blev såå snygga
 
 
Ja nej nu ska jag och barnen äta lite sen ska vi cykla till lekparken lovade jag dem. Sen ska vi måla igen =)
 
Ha det gott!! // A
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Åsa Nyberg säger:

    Shit, vilket coolt armband du fått!!!! Me like!...texten var himla bra på:)
    Kramisen

    Svar: Jaaa..jag bara älskar det!! =) Jag bara älskar henne..sååå cool..kramis
    AnnSophie Bergqvist

    2013-06-19 | 08:59:57
    Bloggadress: http://flowers.blogg.se

Kommentera inlägget här: