annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Ensamhet

Kategori: Allmänt

Funderar ibland på vart alla vänner tagit vägen..? Alla står vi vid olika vägskäl i livet och mycket kan förändras plötsligt. Tänk hur mycket tid man hade förr och vilken ork man hade till skillnad mot nu. En del vänner man trodde stod en näralyser med sin frånvaro och man känner sig utbytt ibland.
 
Jag har haft tuffa senaste år och isolerat mig så jag får väl skylla mig själv för detta. Jag har försökt att vara stark under många år pga värk i rygg och att allt förändrats. Sjukskrivningar, uppsägning, inte känna sig tillräcklig hemma mm.Saknar att nån ringer eller skickar sms och frågar om jag vill ta en fika eller ut på en promenad. Just nu känns mycket jobbigt.Saknar mina vänner från skolan :( väldigt mycket. Ibland vill jag bara flytta och börja om någon annanstans.
 
 
Baby steps forward...

Kommentarer

  • Åsa Nyberg säger:

    Flytta hit!!!! Jag saknar dig så det gör ont ibland:(...blir ledsen så fort jag tänker på er och att ni är så långt bort:(...tänk om vi kunde öppna eget här neråt du och jag:)
    Jag finns här för dig även om jag är en bra bit bort gumman.
    Kramen

    Svar: Ja visst hade det varit kul. Man är kluven ibland man känner ju ändå till allt här och man trivs men ändå vill man börja om.Man lever ju bara en gång. Kram
    AnnSophie Bergqvist

    2013-07-04 | 09:15:31
    Bloggadress: http://flowers.blogg.se

Kommentera inlägget här: