annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Vad hände??

Kategori: Allmänt

Ja det kan man ju fråga sig..VAD HÄNDE..?? Idali vaknade ju igår morse och hade feber samt hosta. Jag hade liite ont i halsen på morgonen samt den där konstiga känslan i kroppen man kan få innan man blir sjuk.  Tog några tabletter men känslan satt kvar, inte ens duschen igår kväll kändes bra. 
 
Vaknade imorse helt utslagen, rösten som alltid försvinner när jag blir sjuk är ff kvar till viss del. Halsen värker och snoret rinner,,underbart!! Min mor ringde imorse och hon va helt golvad hon också.
 
 
Vilken jäkla bacill att bryta ut fort!!
 
Har inte TID med att vara sjuk, man missar så sjukt mycket i skolan. Vi har ju inte bara teori på dagarna och läsa i en bok, allt praktiskt vi gör är inte kul att missa. Jag hoppas att jag mår bättre imorgon för då ska vi "pimpa" en egen lampskärm.
 
Idag skulle vi göra en stiftad brudbukett. Gå gärna ut på mina klass kompisars bloggar som ligger länkade på min sida och se deras mästerverk =)
 
Nej nu ska jag försöka få i mig lite frukost. Inte ens kaffe vill jag ha och då mår jag dåligt!!
 
Ha det gott// A

Kommentarer

  • Åsa Nyberg säger:

    Krya på dig vännen! Du är saknad i skolan!

    Svar:
    AnnSophie Bergqvist

    2013-01-23 | 18:19:35
    Bloggadress: http://flowers.blogg.se

Kommentera inlägget här: