annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Fortsättning med brudbukett

Kategori: Bröllopsbinderier

Idag var det bara att fortsätta med brudbuketten. Anna-Karin började med att visa oss hur vi ska sätta i resten av blommorna, här rosorna som får buketten att bli droppformad. Sätt ALLTID dessa i 90 grader!!
 
 
På fikat idag gav jag Ulrica ett Rock By Sweden armband för att hon är så gullig och snäll och väntar på mig på morgonen och kör mig till stationen på em. Hon är helt toppen och hoppas att hon vet att jag uppskattar det jättemycket.
 
 
Här sitter Ulrica och Silvia och lyssnar på anna-karin =) så gulliga så =)
 
 
 
 Mycket att tänka på men jag tror att Anna-Karin tyckte att den va helt ok =)
 
 
 
 
På eftermiddagen hade vi en Fairtrade utbildning inför Alla hjärtans dag. Det va väldigt intressant att se vart dessa rosor kommer ifrån och att höra om dessa kvinnor som jobbar med detta.
 
Gå gärna in på deras sida och titta: http://www.fairtrade.se/
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: