annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Måndag...

Kategori: Allmänt

Jaha, måndag..och inte ett dugg bättre i nacken. Känns faktiskt värre än igår =( Har suttit med mors värmedyna hela dagen och inte gjort nånting! Hämtade barnen kl 15 och sen mor. Hon var med hem och kollade in våra lilla "Tuss". Sen iväg till gympan med ida-li och idag fick även gabbe följa med.
 
Inte lätt annars att få ihop allt när jesper jobbar på annan ort och jag pluggar och kommer hem sent. Men skönt jag kunde bli med idag, barnen behöver ju föräldrarna med sig ibland, bara att finnas där betyder ju mycket. Ida-li hade varit så duktig idag sade en av ledarna och det är jättestort för henne. Blir ju inte samma sak när morfar är med. Så jobbigt att inte kunna vara med jämt, känner mig smått nedstämd just nu =(
 
Även gabbe ville börja på gympan och det är ett jätte framsteg, han har ej velat gå förut. Så nu ska snälla Ing-Marie hämta båda barnen innan gympan så de får åka med henne ner. Så skönt när man har snälla vänner som kan hjälpa en när man själv inte får ihop saker just nu. 
 
Jesper är på Brukarråds möte på dagis och barnen kollar nya tingeling. Jag längtar efter värmedynan =)
 
Har fått lite beställningar idag på bokstäver, så är DU intresserad av nåt till er själva eller att ge bort till dop, giftemål etc hör av er.
 
 
Dessa kostar 450 kr  (2 bokstäver+hjärta)
 
Och detta gör jag på min fritid (hobby syssla)
 
Ha det gott
 
// A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: