annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Städardag

Kategori: Allmänt

Vilken dag! Städat i stort sett hela huset inkl. källaren så nu kan man gå in i tvättstugan och lilla toaletten =) barnen har städat sina rum och tvättmaskinen har gått varm.Märkt kläder jag glömt till loppisen men nu när jag rensade hittade jag 2 påsar killkläder som jag nog tar med också, herregud!! Det som blir kvar kommer skänkas till bättre behövande. Nån slant kanske man får så det räcker till lite nya sommar kläder till barnen =) 
 
Gabbe är bättre men ff dålig i magen så han blir nog hemma imorgon också. Så det blir VAB imorgon med för mig. Har ju bara 3 1/2 timme i skolan på måndagar.
 
Känner lite panik över sommaren, vet ju inte om jag har nåt jobb eller inkomst alls =( Har ju börjat spåna och kolla upp ang att starta något eget och idag fick jag ett oväntat samtal som gjorde mig glad och förväntansfull. Lite mer svar kommer i slutet av veckan och det ser jag fram emot, väldigt mycket. Jag måste våga nu, känner det. Bara att köra. Går det inte sen har jag iaf försökt. Just nu har jag inget att förlora, jag vill verkligen detta.
 
Nu ska vi köra lite mario cart.. over and out!!  //  Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: