annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Exponeringsprov

Kategori: Allmänt Skolan

I onsdags var det dags för exponeringsprov. Tiden gick väldans fort och vi slet. Men vi är väldigt nöjda med resultatet. Ibland är det inte så lätt att fixa allt på utsatt tid och vi hann inte med att få upp vår skylt och prislista. Jag är inte nöjd med vissa saker men vad gör man..?? Nu är det iaf uppe men försent och det lär dra ned vårt betyg, men jag gråter inte för det. Tänker inte jobba med exponeringar på heltid och detta lär man sig i sinom tid. Kommer ju göra på mitt vis iaf =) Tackar även läraren Kent som hjälpte Sivan att skruva upp amplarna på väggen!!!!!!
 
 

 
 
 
 
 
Då alla fick deadline till 24.00 så valde vi att skriva ordning det vi skulle lämna in på datorn, så detta tog jag åt mig att göra. Mitt i skrivandets stund fick vår son magsjuka så när klockan var 23.30 mailade jag in detta till vår lärare. Hade lite smått panik men det gick som tur va =) vad gör man när ens barn blir sjuk??
 
// AnnSophie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: