annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Back to school...

Kategori: Allmänt Skolan

Äntligen äntligen så är det dags för skolan igen..träffa mina kära kamrater. Usch vad man saknar dem när man är borta och hur ska det bli när skolan tar slut..???
 
Har uppdaterat dåligt men det har bara varit magsjuka,tvätt etc i detta hus över 1 vecka nu och det är inte kul att skriva om =)
 
Nu hoppas jag att dem klarar sig från sjukdomar och även jag! Nu är det iaf lugnare på Jespers jobb så blir de sjuka får han vara hemma. Nu är det ju sista spurten i skolan och jag missade mycket förra veckan men det kan jag inte tänka på nu.Blicka framåt bara!!
 
En rolig sak är iaf att vi köpte en lekstuga igår så nu är det bara att försöka få hem den och måla om den!!
 
Ha det gott// A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: