annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Sista praktikdagen

Kategori: Praktik Ht-12 Ekeby Blommor Kga

Jaha, idag var det sista dagen på min praktik hos Ekeby Blommor i Karlskoga. Känns lite tråkigt för nu börjar man komma in i hur det mesta fungerar.

Det första jag fick börja med var att slå in de små buketterna jag gjorde igår.

Sen tog jag en tidig lunch med min sambo och vi drog till salladsbaren och åt en jättegod lunch buffé.

Fortsatte fram till fikat med att göra lite planteringar och fick även fria händer på ett bordsarrangemang. Så det gjorde jag och detta fick jag även ta med mig hem. Till fikat fick vi en god liten skapelse som smakade jul:

 



Har gått runt och fotograferat lite då vi fick det i uppgift.

Här kommer lite bilder på vad jag gjort under dagen:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: