annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Dag 8

Kategori: Praktik Ht-12 Ekeby Blommor Kga

Idag har det varit en händelserik dag =) Jag har stått och bundit buxbom runt kransar och fick
också göra rosetter =) Fick ta nån kund emellan men i det stora hela har jag stårr i källaren idag. 
 
Så här blev dem:
 
 
Vad tycks om mina fina rosetter?? =)
 
Och när jag skulle gå hem sade Anette att jag fick ta med mig en hem, och det gjorde jag och imorgon ska den upp på ytterdörren. 

Kommentarer

  • Marlène säger:

    oj vad fina buxbomskransar! Vad duktig du är på att linda! :) Och vilka rosetter sedan! super fina! de får du visa hur du gjorde... men är det band med ståltråd i? för de ser så "stela" ut :) alltså det var positivt menat för de är fina, verkligen :)

    Svar: Tack vad snällt =) Jo det tog lite tid att stå och linda men det va lärorikt. Nja ytterst lite ståltråd i för de var väldigt mjuka, men lätta att forma. Men ska visa hur jag fick lära mig =)
    AnnSophie Bergqvist

    2012-11-16 | 08:33:05
    Bloggadress: http://marlenesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: