annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Dag 4

Kategori: Praktik Ht-12 Ekeby Blommor Kga

Oj vad tiden går fort när man har roligt. Jag har ff ingen röst och det är väldigt frustrerande kan jag meddela. Jag skäms lite men vad ska jag göra? Idag har vi fått mer blommor så jag har hjälpt till med varuhantering även idag.
 
Fick även göra lite mer planteringar till Fars-Dag, men självklart funkar de att köpa till sig själv också =)
 
 
Fick även plantera cyklamen och tror den heter rosenstänk i små krukor, men den har jag ingen bild på, det får jag lägga in sen =) Även om jag inte kan prata så fick jag hjälpa till att tanka på ett blom presentkort. Det va kul att få lära sig, frågan är om det sitter till nästa gång.
 
Sen fick jag i uppdrag att göra små dekorationer i kruka till fars-dag, så jag började att göra iordning 8 krukor med oasis. När detta va klart hade Nina redan gjort en prototyp och visade mig hur hon satt de olika blommorna  och lite tips hur de gör. Sen va det bara att sätta igång och GUD vad kul detta va att göra!! Ingen såg likadan ut och jag försökte tänka lite på placeringarna på blommorna och dekorationerna. 
 
Bilden blev lite suddig och på denna sitter äpplet på sidan så det syns inte, men man ser det på den bakom. Kom in en kund precis, så jag ville skynda mig =)
 
 
Här står de
 
 
Imorgon är det fredag och får se om det blir mer till fars-dag att göra då. Ska även jag köpa med till både far och mina barns far och min älskade sambo Jesper.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: