annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

snö och slask

Kategori: Allmänt

Hade en lugn fm innan det va dags att bege sig till skolan. Först hade vi genomgång med Fredrik, om hur vi ska lägga upp de sista dagarna, imorgon ska vi göra massa julgrupper etc och försäljning på onsdag. På torsdag ska vi till Skövde och göra marknadsundersökningar. Det ska bli riktigt kul :) Sen skulle vi ha prov med Mimmi men hon va sjuk så vi fick ha provet med Fredrik istället. Gick nog hyfsat, kom på några fel direkt jag lämnat in provet, får skylla på nerverna.På vägen hem va jag tvungen att ta ett kort i Hova. De har såå fin belysning..
Just nu känner jag att en förkylning kryper sig på, vet inte värt den kom ifrån men plötsligt började jag hosta och blev täpptare än jag brukar. Fick denna roliga sak av min sambo, hoppas den hjälper mig.
Imorgon blir det fullt ös, ska fixa lite krukor jag ska ha med mig hemifrån. Härligt!!Sov Gott// A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: