annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

slappar helg

Kategori: Allmänt

Vilken seg helg det har varit.  Här i Laxå har vi inte gjort mycket. Igår gick vi upp tidigt och vid 8 hade jag städat köket och diskmaskinen var igång. Sen va det Mimmis ord som jag var tvungen att träna på. Det går sådär kan jag ju säga!!
 
Vid kl 11 drog jag och hämtade ida-li som sov kvar hos mormor & morfar. Vi tog med mormor och handlade och där bjöd de på jultallrik! Tack sa vi och tog varsin (sjuka gabbe och pappa fick oxå varsin,då vi fick ta med varsin till dem) Ida-li fick rida på en shettis och hon ville även åka karusell, men där ville inte jag stå i snöstormen!!
 
 
Köpte även lite kaffe så jag har i jul =)
 
 
Jag och ida-li fixade även till tulpanerna jag hade fått med mig hem, visst blev det fint?
 
 
Sen hade vi lördagsmys med köpmat och filmen Madagascar 3. Det va jättemysigt och barnen satt och tittade hela filmen,otroligt.
 
Idag söndag har jag målat lite bokstäver, typ 13 stycken =) och tränat på latinska ord. Ida-li tränar hon oxå och gabbe e sur för han vill spela på min telefon.
 
 
Jesper är ute och går med gizmo och barnen väntar på majskolvar. Jag väntar på torsdag, då ska vi till Skövde med klassen och jag ska försöka köpa de sista julklapparna samt ny färg till mitt hår, för efter jul blir det operation göra om AnnSophie´s hår  ;-)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: