annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Bankeryd

Kategori: Allmänt Skolan

Idag har vi kört på stenhårt i Bankeryd. Jag startade min resa 7.48 med tåg ned till Skövde C, för att mötas upp av Susanne och därifrån vidare till Åsa N. Mycket djurliv på morgonen efter vägen
 
 
På plats i Bankeryd fick vi lite kaffe och en smörgås samtidigt som vi fick en rundvandring i lokalerna. Fanns massor med fina blommor, tog ju dock inga kort på allt fint. Man var så inne på vad man skulle göra så jag tog inga kort under hela tiden vi arbetade. Vi fick använda oss av ALLT. Det var verkligen som ett smörgåsbord för oss florister.
 
Vi satte upp tapeter för att dölja väggarna och vi sprejade en stor gren. Här är min, Siv och Carolines exponering, vi blev väldigt nöjde med denna.
 
 
 
 
 
 
 
Så här såg allas exponeringar ut när de var klara
 
 
 
Resan hem kändes lång. Trött, hungrig och frusen. Min sambo Jesper väntade i öreboda och vi var hemma runt  20.30. Lägga barnen och sen få i sig nåt att äta. Det var skönt att lägga sig den kvällen kan jag säga. Men vilken dag vi fick vara med om. En jätte upplevelse för oss florister. Och jag hoppas att Flower Line blev nöjda med vårt arbete och att alla besökare på lördagen uppskattade det.
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: