annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

UF-mässan

Kategori: UF-Mässan

Idag har vi Karl-Johan och vi gick igenom mycket inför vår UF-mässa vi har i Skövde den 8-9 Mars. Det ska bli väldigt kul. 
 
Vi hade företagsmöte och Silvia blev vår ordförande och Sivan blev "ULLA-BELLA" sekreterare =)
 
Vi gick igenom mycket såsom vad vi ska heta, och vi kom fram till "120 Gröna Fingrar". Vi ska oxå tapetsera våran monter och Ulrica fick i uppdrag att försöka få Colorama i Skövde att sponsra oss med tapeter, GULA vårtapeter vill vi ha. 
 
Idag fick jag och jesper en monitor av åsa och hennes man. En ny leksak till jesper =) som ska sitta i vårat kök. Det kommer att bli kanoners ;)
 
Fredagar är korta dagar och vid 12.30 var jag och Ulrica på plats i Hova för att vänta in tåget som tar mig hem. Alltid lika kul på fredagar att få bubbla med Ulrica om veckan som varit.
 
När jag kom hem var det bara att åka ned och handla och sen hämta mina hjärtan på dagis. Jesper ringde mig runt 14 och då kom jag ju på att han hade möten i Laxå så han var hemma tidigare. 
 
Så vi åkte hem till mor och far för lite fika och fredagsmyset var igång =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: