annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Lugn fm

Kategori: Allmänt

Då var det måndag igen efter en lugn helg. Jag har varit gräsänka som man säger då Jesper varit på vift ute i Sverige och lärt sig mer om Fitline. 
 
I lördags fick vi besök av en av mina bästa vänner Frida som även är barnens gudmor, och hennes flickor. Det var kul då vi inte setts på ett tag. Skolan tar all min tid just nu så på helgerna vill man bara vara med sin familj. 
 
Kvällen gjorde vi kebab tårta och den blev jättegod =) till den så kollade vi på melodifestivalen och barnen dansade..och klädde på sig..mössor..hm..jaja, bara de har kul så.
 
 
 
 
På söndagen så åkte vi till en annan kompis, Linda och där fick Gabriel ett par fina skridskor..hans första så han va jätte stolt. Han har aldrig åkt skridskor förut så han var väldigt förväntansfull.
 
På med skridskorna och iväg..eller ja kanske inte riktigt. Fick gå runt med han lite och hjälpa till men efter ett tag så gick han framåt själv och kunde även resa på sig. Min duktiga kille! Idali har åkt en del förut så hon åkte runt själv.
 
 
 
Det blev en sen lunch, men glada och en aningens trötta barn, jag var ganska mör själv. Framåt kl 19 kom Jesper hem och då inte själv. Han hade med sig vår nya familjemedlem. Låt mig få presentera:
 
" TUSS "
 
 
Detta är vår ena kisse Nisse´s lillebror och fast vi bara har haft honom i ett dygn nu så har vi sett att de är väldigt lika i sättet. De ligger likadant oxå...
 
                                        NISSE                                                                                TUSS
 
 
 
Idag gick vi igenom veckan som vanligt och började även stifta blommor till vår brudbukett som vi ska göra imorgon. Då ska vi även göra varsin bukett till Fairtrade tävlingen. Jag har ju pysslat med min i helgen, en del av den iaf, nu fattas bara blommorna. Kommer bilder imorgon och då får ni nog veta vilken bukett som blev utvald som tävlingsbidrag från vår klass.
 
Ha det gott// A
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: