annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Exponering

Kategori: Allmänt Skolan

Idag har vi haft genomgång i vår stilhistoria, Egypten och Grekland. Finns mycket att tänka på där och det kommer nog att bli ett stort prov. Jag och Hanna hade vårt prov i formgivning och det var inte lätt kan jag meddela, fy sjutton!! 
 
Efter provet var det dags att börja förberede inför morgondagens exponering, jag ska redovisa kläder så lilla Flora får hjälpa mig.
 
 
Här ska jag ha min exponering
 
 
Vi kunde inte göra så mycket idag men jag klädde iaf Flora. Nästa vecka ska vi förbereda inför UF mässan vi ska på så jag ringde och pratade med Gustavssons blommor vad det fanns för kryddor i kruka som vår grupp ska köpa, vi fick lite olika alternativ och det kommer nog att bli bra.
 
Sen var denna dagen slut och det var väldans skönt att få komma hem då jag inte mår så bra i kroppen än.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: