annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Torsdag

Kategori: UF-Mässan

Fortsatta förberedelser för alla inför helgens mässa. Första startade vi med Britt-Maries prov. Gud vad nervös jag var =) Gjorde det jag kunde och det resulterade i ett B(mvg)..som jag är jätteglad över. Dock är jag lite sur att jag inte skrev på ett svar som jag tänkte då det visade sig vara rätt =/ men så är det.
 
Fick även tilbaka formgivningsprovet där jag fick ett C(vg)och det är jag oxå nöjd med då jag tyckte det va lite krångligt. Inte mycket att skriva om dagen men bilder tog jag =)
 
Hoppas det blir lite i denna =)
 
 
Marlenes fina arrangemang till mässan
 
 
Dessa gjorde Caroline och Elin till mässan
 
 
Det var denna dagen, imorgon dags för mässa!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: