annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Sista dagarna med gänget

Kategori: Allmänt Skolan

Har inte skrivit på ett tag men ska summera veckan som gått. I måndags var det sista dagen i skolan. Vi var några stycken av tjejerna i klassen som samlades för att ta en bit mat. Det var väldans trevligt
 
 
Vi skulle även idag få reda på våra betyg och vi skulle även städa vårt klassrum vi haft i 40 veckor. Kändes väldigt vemodigt kan jag meddela. Jag är nöjd med mina betyg och omdömen även om jag tycker att ett B i bloggande var helt fel och att förklaringen jag fick inte alls var rättvis, men så är det i världen =)
 
Tisdagen så samlades vi vid Göta Kanal i Töreboda för lite äventyrs golf. Det var riktigt kul faktiskt =)
 
 
Fredrik och Anna-Karin fick även varsitt träd utav oss och även en fotobok med alla tokiga kort på oss som vi tagit under detta året =)
 
 
 
Sen var det dags för lite plockmat =) 
 
 
 
Det var sedan dags att ta farväl av alla men vi skildes inte direkt utan åkte till Kondiset för en kaffe och budapest bakelse ..mums..
 
 
Det fattas 3 klasskompisar men annars var det full trupp. Vad ska jag göra utan er alla?? Herregud, hade jag inte haft er under detta året så vette sjutton! Min lilla familj, ni är otroligt saknade men jag vet att vi snart ses igen. OLSTORP here we come =)
 
 
Ulrika, Vet inte vad jag ska säga..hahaha
 
Jag hoppas att ni alla som läst bloggen kommer att fortsätta med detta. För nu börjar en ny etapp i mitt liv. Utan skolan. Så följ gärna med även på den resan =)
 
Ha det gott// A
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: