annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Repetition av brudbuketter

Kategori: Bröllopsbinderier

Ja, då jag varit hemma några dagar från skolan så började jag med att göra en droppformad brudbukett. Jag blev nöjd och fick bra omdöme men kunde valt att sätta texas gräset på ett annat vis.
 
 
 
 
Jag gjorde även en rundbunden bukett men den tog jag tydligen ingen bild på =(
 
På fredags lektionen med kalle ponken så hade vi af på besök, han pratade lite om praktik och starta eget.
 
 
Efter skolan åkte jag mot Gullspångs Handelsträdgård för att köpa en bukett inför ett 50 års kalas vi skulle på. Väl där så tyckte Marina att jag skulle göra den själv, lite roligare och det håller jag med om. =) Såhär fin blev den =)
 
 
Så på lördagen bar det av på 50 års kalas i Örebro. Det var Jespers arbetskamrats fru som fyllde år. Hon kommer från Thailand och de bjöd på en buffé av god mat,jisses vad mätta vi blev =)
 
 
 
Födelsedags barnet va glad =) och gabbe va cool ;)
 
 
En rolig detalj på toaletten HAHA
 
 
En jättetrevlig dag!! Tack för att vi fick komma.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: