annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Sy och åter sy

Kategori: Allmänt

Idag har jag sytt i stort sett hela dagen..Idali Skulle få nya gardiner och även ett draperi till sin våningsäng. Tänkte hunnit med Gabbes också idag men oj vad tiden går fort. Och mitt under detta ramlar min lilla kille och slår sig i vardagsrums bordet. Shit vilken bula det blev..
 
 
Nu är jag ÄNTLIGEN färdig med Idali´s rum, ska göra klart Gabbes imorgon då jag inte vill ha nåt sånt här framför mig, nu när skolan börjar vill jag ha all ledig tid fri för annat. Idali blev nöjd och jag med =)
 
 
'
 
Imorgon ska jag klippa mig och det behövs med mitt burr jag har på huvudet =) Hoppas det blir bra, har ff inte vant mig vid vad jag ska göra med det =) Saknar mitt korta hår lite för det är inte bara med ett långt.
 
Nattinatt // A
 

Kommentarer

  • AnnaCarin Lång säger:

    Lille gubben då <3 hoppas det är bättre idag . Gardinerna var jätte fina kram

    Svar: Ja, hade det varit lite längre ned hade nog näsbenet gått av =( men bättre idag som tur är. Ja det var skönt att få upp dem kram
    AnnSophie Bergqvist

    2013-01-08 | 14:59:32

Kommentera inlägget här: