annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Nyårsafton

Kategori: Allmänt

Idag är det sista dagen på 2012. Hoppas att år 2013 blir ett bra år för alla. Jag har en termin kvar på min florist utbildning och har lite planer på vad jag vill göra efter det. Jag har fått många nya underbara vänner som jag hoppas kommer finnas i mitt liv på ett eller annat vis. Jag hoppas att alla får vara friska. Nyårslöften är inget för mig för jag vet att de bryts iaf =) men kan iaf lova att jag kommer göra allt för min familj och det löftet kommer jag inte att bryta!! Att jag vill få ordning på min rygg och gå ned i vikt är ett löfte jag heller inte kommer att bryta.
 
För några dagar sedan var jag och IdaLi hos Åsa och hon hjälpte mig att sätta dit löshår! Tänk vilken omställning! Väldigt ovant men nu får jag en chans att se om det är långt hår jag verkligen vill ha, annars blir det kort igen.
 
 
Gott Nytt År på er alla vänner ! 
 
Kramar AnnSophie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: