annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Avslutning i Skövde

Kategori: Allmänt Skolan

Tåget gick ifrån Laxå i vanlig ordning och i Töreboda hoppade även Ulrica på idag. Vi skulle samlas hos Susanne för att ge Fredrik en julklapp ifrån oss och för att shoppa lite i Skövde för att sedan äta lunch på Pim´s.
 
 
 
 
 
 
Fredrik fick en mysig mössa, glögg och godis. Vi fick goda lussebullar och kaffe,te hos Susanne, Tack för det, va mumsigt värre =)
 
Sen va det bara att ge sig ut och shoppa lite =) Jag hittade denna fina poster som många kommer att glädjas åt =) eller vad säger du Åsa N ...????
 
 
12.30 va det dags att infinna sig på Pim´s för lite lunch. Där fick alla vi tjejer varsin julklapp av Fredrik och det tyckte jag var fruktansvärt gulligt. 
 
 
 
Drömmen om att bli florist..
 
En jättetrevlig avslutning och även om det ska bli skönt med lov så längtar jag till vårterminen.
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag tror den postern kommer förgylla tillvaron i vårt klassrum, eller vad tror du:D

    Svar: Det tror jag ABSOLUT!!!
    AnnSophie Bergqvist

    2013-01-09 | 19:27:33

Kommentera inlägget här: