annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Äntligen tillbaka

Kategori: Allmänt Skolan

Idag kände jag mig iaf bättre och kunde åka till skolan. Fast det kändes som jag tog mina sista krafter, jäkla förkylning säger jag bara. Tåget var självklart jätte försenat men det kan jag ju inte styra över. Snälla Ulrika som väntar på mig =)
 
I skolan gick vi igenom hur veckan ser ut och det är fullt upp. Prov i färglära på torsdag och fortsättning med brudbuketter. Vi ska ju göra en bukett med fairtrade blommor lite längre fram så det gick vi oxå igenom vad vi ville beställa. Passar på att lägga upp en bild som jag tog på Plantagen sist jag var där ;
 
 
 
Så gudomligt fina och självklart från Fairtrade
 
Började även med formgivning idag och det var lite att hålla reda på. Vi fick alla varsitt "kapitel" som vi ska redovisa om nästa torsdag och jag som igår hette "Ann-Louise" när jag kom tillbaka ska redovisa om kontraster. Inte bra att vara sjuk, då glömmer lärarna vad man heter!
 
Lånade denna bilden av Ulrica för den är så fin. Siv hade med sig sin son Marcus idag. 
 
 
Måste även visa upp en blomma jag hjälpte min sambo Jesper att färdigställa då det inte fanns så mycket fint att välja på. Denna skulle till en kund som startat upp 
 

Kommentarer

  • felicia - fotokobran säger:

    Tävlar ut ett eget domän på bloggen!
    Såsom fotokobran.se fast ett eget! :)

    Svar: Okej. Tack =)
    AnnSophie Bergqvist

    2013-02-02 | 20:52:41
    Bloggadress: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här: