annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Tävling´s bidragen är klara!

Kategori: Allmänt Skolan

Idag fortsatte vi med våra brudbuketter. Det har varit mycket jobb med denna "snabel" som vi kallar dem. Mycket stifta, tråda och flora tejpa. När man väl tror man har gjort färdigt så är det bara att fortsätta, går åt så väldigt mycket material. Men här är det färdiga resultatet:
 
 
 
Denna var riktigt svår att få till i formen tycker jag men den blev helt ok. Hann inte riktigt klart mitt handtag.
 
Och idag så skulle vi få reda på vilka som skulle gå vidare i Fairtrade tävlingen, samt att vi skulle få rösta på de 4 bidragen som eleverna på skolan röstat fram. Erika som går en lärling utbildning gjorde sitt bidrag igår och även hennes bidrag fick vara med i tävlingen. Så 5 bidrag skulle bli 3.
 
Dessa 3 buketter gick vidare till tävlingen:
 
Erika´s
 
 
Marléne´s
 
 
Ja, kan ni tänka er...Min =) AnnSophie´s
 
 
Jag är såå glad och stolt!! Tänk att min bukett gick vidare till tävlingen!  Och jag som var så glad över att den blev så som jag ville, bara det var en bedrift för mig.
 
Tog lite bilder igår för det  var såå vackert väder igår
 
 
 
Här fick jag även med Ulrica och Susanne
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: