annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Kalle-Johan

Kategori: Allmänt Skolan

Fredag igen och då har vi Karl-Johan. Idag hade vi även öppen butik. Tjejerna hade gjort så mycket fint och tror nog det mesta blev sålt.
 
Elin var snäll och tog kort på mitt bidrag till Fairtrade tävlingen och det blev jättefina.
 
 
 
 
Vi åkte lugnt till Hova för vi visste ju när tåget gick. När vi kom fram var bommarna nere och Ulrica körde in så jag skulle försöka genskjuta tåget. Jag ut fort och viftade, men tåg konduktören sket i det och drog. Snopet stod jag där med lång näsa och undrade vad som hände,tåget skulle ju inte gå förrän om 6 minuter. Ut på hemsidan, ja då har det bytit tid. TACK!!!
 
Ulrica körde mig till Laxå och vi gjorde ett stopp på Carlssons i Finnerödja för att köpa semlor. Skulle nämnligen till min vän Linda och fika och hon va såååå sugen på en wienersemla =) Köpte varsin till Ulrica och hennes man Tage som de fick mumsa på till kvällen.
 
Det  blev en liten pratstund hos Linda, det var bara typ sen 23 december vi sågs =( Två studerande som kör järnet och har småbarn, det är inte bra för förhållandet ;)
 
Hämtade barn, handlade och förberedde fredagsmyset. Taco´s vad annars?!
 
Sen blev det underhållning på elitnivå och då syftar jag inte på "Gladiatorerna" vi såg på, utan våra egna kämpar som stred för fulla muggar =)
 
 
Japp, dessa två små barn blir som "Panzar" och "Bullet"  kl.20.00 på Fredags kvällarna. Helt galna och igår avancerades det även med hjälmarna på =) 
 
Mina små troll!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: