annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Helt slut...

Kategori: Allmänt Skolan

Åh vad trött jag är ikväll.. =( ... Dagen började med att mitt tåg var försenat 30 minuter, inte kul!!  Och väldigt glad att Ulrica väntar på mig. Tråkigt att det inte går fler bussar ut till skolan på fm.
 
Idag har vi fortsatt stiftat blommor till vår engelska brudbukett men jag hann inte börja med den . Efter lunchen så började vi med våra tävlings bidrag till Fairtrade tävlingen. Jag kämpade på in i det sista och blev precis klar när vi skulle ställa upp alla 12 buketter så eleverna kunde rösta på dem.
 
Vi fick ej reda på nåt resultat idag , det blir nog imorgon. Hur som helst så blev jag så nöjd med min bukett och det betyder massor för mig.
 
Här är alla bidrag:
 
 
Och mitt bidrag är i mitten =)
 
Sen var det bara att städa och iväg till bussen. Idag skulle jag hämta Idali, Melker och Emrick vid minis och köra hem dem, så det va till att hinna med tåget hem. Jesper var i Arboga också så han kunde inte hämta mig heller. Men jag hann hem =)
 
Jag är såå trött, det är verkligen fullt ös hela tiden, funderar ibland på om man kommer att komma ihåg nåt efter denna utbildning när man stressar så hela tiden. Nej nu ska jag sova.
 
Sov så gott// A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: