annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Exponerings dags

Kategori: Allmänt Skolan

Imorse började vi direkt att göra klart vår exponering. Det tog en liten stund även om jag inte hade jättemycket saker. När alla saker var på plats så var det bara att sätta sig och skriva lite stödord om hur jag gjort. 
 
# Kläder & Smycken
# Vart mitt blickfång var
# Varugrupperingar
# Rekvisita
# Harmonistörningar
# Målgrupp
# Hur man utnyttjat exponerings ytan
 
Så här blev mitt resultat
 
 
Lovisa´s jeansexponering
 
 
Johannas exponering om böcker
 
 
 
Silvias exponering om vintage butik
 
 
Åsa´s lilla sko exponering
 
 
Ulrica´s tvättmedels exponering
 
 
Erika´s exponering
 
 
Blev kär i hjärtana hon hade i sin exponering, såå fina. Redovisningarna gick bra och när vi hade plockat ihop allt hade vi en liten genomgång om vad vi ska göra imorgon, sen fick vi sluta lite tidigare. Och det va skönt för jag kom hem 16.05 idag, till skillnad mot 17.30 då jag brukar vara hemma.
 
Passade på att gå in på vår färgaffär Colorama och hämta ut min vinst av en mascara som jag vann i en tävling på deras sida på Facebook. Får vi se om den är bra, men den kostade 175 kr så något bra måste den väl vara.
 
 
Imorgon är det redan torsdag. Jag måste till VC och ta ett nytt prov så jag får komma lite senare då. Vill inte ta detta prov och känner mig nervös inför resultatet. Men det får man ta då.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: