annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Sjukstuga

Kategori: Allmänt

Fy sjutton för magsjuka!! Tycker såå synd om Gabriel som var vaken hela natten och sprungit fram och tillbaka från soffan till toaletten. Runt 20 kalsonger har gått åt =( Jag och jesper var som 2 lik på torsdagen!! Blev ingen skola för mig och är måttligt ledsen för att jag missade prova på dagen för blivande elever i fredags. Men ser självklart att min lille kille mår bättre. Han sov i stort sett hela tors/fre och drack 3 festisar. Men imorse kom han ner och väckte mig och såg så där glad och sprallig ut som bara han kan! Mitt hjärta!! Vi har peppar peppar klarat oss. 
 
Idag är Jesper på hälsomässa i Hasselfors och vi ska mysa hela dagen! Jag lyssnar på skön sjungande Michael Bublé...åh han e helt underbart bra..
 
 
Sitter också och tittar i min nya kokbok som kom med posten igår. Sjukt mycket goda recept. Gå gärna in på Åse´s blogg. Finns länkat hos mig
 
 
// A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: