annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Fortfarande sjuka

Kategori: Allmänt

Så hemskt när barnen är sjuka och man inte kan göra så mycket för dem. Magsjuka är verkligen pest och pina! Jag e törstig, jag torkar ut, jag är hungrig..etc..hela dagen igår gick dessa meningar om och om igen. Och för att inte gå ingående men blir jag inte sjuk nu av att blivit spydd på och hostad rakt i ansiktet, då vette sjutton.
 
Sov på soffan med ida-li inatt och har sovit skitdåligt, vaknat minst hundra ggr av att hon dricker vatten med tesked i glas..kling kling..jag är som ett kryss nu =( Nu ska jag dricka kaffe och kolla på nån film med barnen.Gabbe e ju också hemma så han inte drar med sig nån smitta. Är iaf glad att gumman fått i sig några teskedar yoghurt. Min lilla gumma =( så ynklig
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: