annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Begravningskrans fortsättning

Kategori: Begravningsdekorationer

Nu är det dags att ta isär denna fina krans för att börja om från början igen. Träna, träna =)
 
 
Tog inga bilder idag när kransen gjordes. Tyvärr kände jag mig lite stressad då jag gjorde prov idag som jag missat och låg 1 1/2 timme efter alla andra . Men idag skulle dekorationen göras på kransen sen skulle vi ta bort den och dekorera med och färgad bast. Sen skulle den köras till Töreboda Kommun , där vi skulle dekorera med våra dekorationer. 8 stycken dekorationer skulle sättas ihop och placeras på ett stativ.
De andra skulle hängas upp.Här är min dekoration:
 
 
Här är de på väg.
 
 
Här är de utplacerade (min hänger vid talarstolen)
 
 
Hoppas de blev nöjda med våra kreationer, jag vet att vi var det iaf. 
 
 

Kommentarer

  • Lollo säger:

    Jättekul att få se allt fint Du gör!

    KRAM

    Svar: Tack! Jättekul att du varit inne och tittat. Kram
    AnnSophie Bergqvist

    2012-10-15 | 10:41:41

Kommentera inlägget här: