annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Måndag

Kategori: Allmänt Skolan

Jaha, då var det måndag igen =) Genomgång med Fredrik och så här ser vår vecka ut:
 
Tisdag: Fm-Blomsortering och hantering
Em- PROV begravningsdekoration
Onsdag: Fm - PROV Julbukett
Em - Lucia/Tärnkronor
Torsdag: Samtal, repetions övningar & julförberedelser
Fredag: Textning
 
Ja det känns som om vi har lite att göra denna vecka!
 
På Mimmis lektion pratade vi lite om provet vi har nästa vecka på krukväxter. Sen skulle vi hämta lite information om vissa växter på internet men datorerna va sååå sega så jag hade nog suttit och väntat på att komma ut på nätet än!! Mimmi skulle gå tidigare för lucia firande med sin dotter,så jag frågade om jag och Ulrika fick gå tidigare så jag kunde hinna med tåget i Hova. Annars får jag vänta i 2 timmar. Och självklart kom vi ikapp  Helge och Hjördis som var ute och söndags åkte, och vi kunde ej åka om,så vi hann precis fram till Hova och kunde vinka av tåget. Hej då!!
Ulrica va snäll och körde hem mig , hon är en klippa !! 
 
Ps: Helge och Hjördis är inte påhittade men dock deras namn =)
 
Ds. En väldigt kort men händelserik dag!

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Älskar verkligen Helge och Hjördisar på vägarna xD

    Svar: Haha, mmm eller hur!
    AnnSophie Bergqvist

    2012-12-10 | 21:49:09
    Bloggadress: http://fliflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här: