annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Lucia

Kategori: Allmänt

Dagen D!! Nu ska vi få reda på våra betyg. Vi skulle gå i turordning och idag började vi bakifrån, självklart hade jag nr 1 så jag var ut sist att få reda på mitt betyg. Väl där blev jag både nöjd och missnöjd. Vad jag förstod så fick jag ett C på florist 1 och ett B på florist 2. Blev mest missnöjd med mitt C, vet inte om min julbukett drog ner betyget, hade velat få en chans till att kunna höja det till ett B. Då hade jag varit nöjd, och det är jag inte nu.
 
Man får ju det betyget man har presterat under terminen, men trodde inte på ett C =( 
 
Måste ju säga att mina kompisar på skolan är guld värda. Tänk att man har så himla kul och vilken klass vi är!!
Åsa och Siv hade pulka race idag...gick inte riktigt som de trodde,men underhållande till max va det =)
 
Här kommer en bild på mina underbart glada lusse-barn =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: