annsophieb.blogg.se

En blogg om allt och lite till...Välkommen !

Fortsättning bekravningsdekoration

Kategori: Allmänt Skolan

Dagen börjar med vårt stora latinska prov på snittblommor! kändes bra och jag vet att jag får ett G iaf. Då varje blomma oftast har 2-3 latinska ord, så har jag tränat in det svenska namnet samt det första latinska ordet. Vissa kan jag alla på , men kunde man det svenska och det första latinska fixar man sig ett G och det va det jag strävade efter!
 
 
Idag fortsätter vi med dekoration men då en låg. Jag är så trött så jag kan knappt tänka. Helt slut i kroppen och nu slappnar man av lite då provet är gjort. Så här blev min låga, är inte nöjd men det va vad jag kunde prestera idag:
 
 
Imorgon är det Bankeryd som gäller!! Hem och ladda krafterna.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: